«Ауа райына қарай... пиццасы»: Pizza Hut жасанды зердеге негізделген алгоритм әзірлемек
15 тамыз, 2024
Елорда ақпарат
ашық дереккөз
Оның айтуынша, аталмыш алгоритм тұтынушылардың тұрған мекеніне және сырттағы ауа райына қарай қандай пиццаны пиццаға тапсырыс беретінін алдын ала тауып отырады. Pizza Hut, KFC және Taco Bell-дің иегер компаниясы Yum! Brands биылғы наурыз айында тұтынушылардың іс-әрекетін зерттеуге арналған жасанды зерде сатып алғанын хабарлаған болатын. Басқа мейрамханалар желісі де жасанды зердеге негізделген технологияны қарқынды дамытуда. Мысалы, 2019 жылы McDonald's тапсырыстарды автоматизациялауға арналған Apprente дауыстық технологияны сатып алған болатын.
Ұқсас жаңалықтар