Қазақстанда балалар қандай мобильді қосымшаны жиі пайдаланады
Лабораторияның талдауына сенсек, қазақстандағы балалардың басым бөлігі, яғни, 32 пайызы YouTube-ті пайдаланады екен. Екінші орында – WhatsApp қосымшасы тұр. Оған кететін уақыттың мөлшері – 22 пайыз. Үшінші орында – TikTok. Оның пайыздық үлесі – 16.
Балалар YouTube желісінен көбіне ойынға қатысты контент іздеп көреді. Оның үлесі – 28 пайыз. Блогерлердің ойынын көреді, Minecraft сынды ойындарды ойнайды.
YouTube-те сұранысы жоғары каналдарға MrBeast, EdisonPts және Paluten арналары жатады. Одан бөлек, Genshin Impact пен Poppy Playtime сынды ойын арналары бар.
Ал балалардың YouTube-те іздейтін екінші тақырыбы – музыка. Оның үлесі – 19 пайыз. BTS, BlackPink, Lil Nas X, Ariana Grande және Twice сынды әншілер мен музыка топтарының әнін жақсы тыңдайды.
Үшінші орындағы тақырып – фильм, мультфильм мен телешоу. Оның үлесі – 12 пайыз. Көбіне «Пеппе шошқасы» (Свинка Пеппа), «Лунтик», «Барбоскиндер» мен «Леди Баг және Супер Мысық» мультфильмдері, «Веном-2» және «Өрмекші адам: үйге қайтар жол жоқ» атты фильмдерді көрген.
Ата-ананың балаға қарағаны, оның сандық қызығушылығына мән бергені жөн. Балаға тәрбие беруге, отбасымен, достарымен жақсы қарым-қатынас жасауына үлкен әсер етеді. Баламен отырып танымдық видеолар көргеніңіз, тарих, химия, физиканы үйретуге тырысқаныңыз құба-құп, - дейді компанияның Қазақстан мен Орта Азиядағы коммерциялық директоры Валерий Зубанов.