Елімізде жарнама мен маркетинг саласындағы қызметкерлердің жалақысы төмен – зерттеу
Жарнама мен маркетинг саласындағы қызметкерлердің жалақысы орташа республикалық көрсеткіштен төмендеді, деп хабарлады Elorda.info Finprom.kz-ке сілтеме жасап.
Жарнама қызметі мен нарық конъюнктурасын зерттеу саласындағы қызметтер көлемі бірінші жартыжылдықта экономиканың бақыланбайтын секторын қосқанның өзінде 136,63 млрд теңге болды. Бұл ақшалай мәнде былтырға қарағанда 11,2% аз деген сөз.
Өңірлер арасында жарнама қызметі мен нарық конъюнктурасын зерттеу саласындағы қызметтердің 74,6% Алматыда (101,9 млрд теңге) шоғырланған. Одан кейінгі орында Астана (15,6 млрд теңге) мен Қарағанды облысы (6,8 млрд теңге) тұр.
Салада көрсетілген қызметтер көлемінің 97,3% шағын кәсіпорындарға (102,4 млрд теңге) және жеке кәсіпкерлерге (30,5 млрд теңге) тиесілі болған.
Орта және ірі кәсіпорындарға тиісінше 1,6 млрд және 2,1 млрд теңге ғана қажет болды. Қызметтер құрылымында жарнама агенттіктерінің қызметіне 112,3 млрд теңге жұмсалды. Бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 20,9% аз. БАҚ-та жарнама жариялауға 4,6 млрд теңге жұмсалды. Бұл былтырғы жарты жылдықтан 27,6% артық.
Жылдың алғашқы алты айында жарнама қызметі мен нарық конъюнктурасын зерттеу саласындағы орташа айлық 258,7 мың теңге болды. Бұл жалпы республикадағы орташа жалақыдан аз - 298,6 мың теңге.