Елордалық оқушылар мектеп ауласын жасыл зертханаға айналдырды
Астанадағы №8 мектеп-лицейінде жаңа оқу әдісі көптің назарын аударды. «Таза Қазақстан» республикалық акциясы аясында ұйымдастырылған «Геометрия және табиғат» атты танымдық сабақ мектеп ауласын нағыз жасыл зертханаға айналдырды, деп хабарлады Elordainfo.kz қала әкімдігінің ресми сайтына сілтеме жасап.
Бұл күні сабақ кабинетте емес, мектеп ауласында өтті. Арнайы салынған ландшафттық экологиялық бақта балалар өздері алдын ала жасаған жобаларын қорғап, табиғат пен геометрияны ұштастырды.
Гүлзардағы әрбір бұрыш – геометрия заңдылықтарымен өрнектелген. Балалар үшбұрышты алаңдарға гүл ексе, бір топ оқушылар шеңбер мен шаршы үлгісін қолданған. Ал кейбір шығармашылық топтар табиғи тастар мен бұтақтарды пайдаланып, күрделі көпбұрыштар құрастырды.
Бұл жұмысқа дайындық бірнеше апта бұрын басталған. Оқушылар топтарға бөлініп, бақ аумағын абаттандыруға атсалысты. Әр топ өз идеясын ұсынып, оны геометриялық пішіндер арқылы жүзеге асырды. Соның арқасында мектеп ауласы гүлдер мен табиғи материалдардан жасалған ерекше композицияларға толды.
Сабақтың мақсаты – пәндік білімді өмірмен байланыстыру. Кітаптағы формула мен сызбаның шынайы өмірде де қолданысы бар екенін көрсету. Бақтағы әрбір гүлзар соның айқын дәлелі. Бұл тәсіл оқушыларға құрғақ есеп шығарудан гөрі білімнің практикалық маңызын сезіндіреді.
Жасалған жұмыстар тек әдемілік үшін емес, ой салу үшін де маңызды. Әр пішіннің артында есеп, логика және еңбек жатыр. Мұндай тәжірибелік сабақтар баланы шығармашылыққа жетелейді, ұжымдық жұмысқа баулиды, жауапкершілікті күшейтеді.
«Таза Қазақстан» акциясы – тек сенбілік пен қоқыс жинау емес. Оның мақсаты – жас ұрпаққа экологиялық мәдениет қалыптастыру. №8 мектеп-лицейінде өткен тәжірибелік сабақ осы бағыттағы тың қадам болды.
Балалардың өз қолымен отырғызған гүлдері мен жасаған композициялары оларға табиғатқа жанашыр болуды үйретті. Әр бала еңбегінің нәтижесін көзбен көргенде, табиғатты аялаудың маңызы әлдеқайда терең ұғынылады.
Мектеп ауласына кірген әрбір адам бұл еңбектің жемісін бірден байқайды. Гүлзардағы пішіндер мен жасыл композициялар тек көздің жауын алып қана қоймай, білімнің де нәтижесін көрсетеді. Оқушылардың еңбегі – олардың табиғатқа деген махаббатының айғағы.
Осылайша, «Геометрия және табиғат» сабағы оқушыларға пәндік білімді практикада қолданудың, экологиялық жауапкершілікті сезінудің және шығармашылық қабілетті дамытудың жаңа жолын ашты. Бұл бастама алдағы уақытта өзге мектептерге де үлгі болуы мүмкін.
«Гүлзардағы геометрия» – тек сабақ емес, жаңа тәрбиелік тәжірибе. Ол оқушыға математика мен табиғаттың байланысын көрсетіп қана қоймай, еңбекке баулып, ортаға жанашыр болуға шақырады. Мұндай сабақтар – жас ұрпақтың ой-өрісін кеңейтіп, экологиялық мәдениетін қалыптастырудың ең тиімді әдісі.