"Ashyq" қосымшасы: Елордада боулинг орталықтары қалай жұмыс істейді
"Ashyq" қосымшасының жұмыс принципі кәсіпкерлік объектісіне QR-код және келушілерге түрлі-түсті форматта мәртебе беруден тұрады. Келушілер күйді екі рет анықтау үшін QR кодын сканерлеуі керек - кіру және шығу кезінде.
"Hungry Rabbit" мейрамханасы мен боулинг орталығының менеджері Аида Әбдікәрімова пилоттық жобаға қатысу және адамдардың жаңалыққа деген реакциясы туралы айтып берді.
"Бізде боулингке орын брондағанда келушілерге Ashyq қосымшасын алдын ала жүктеп алу туралы ескертеміз. Біздің қонақтар кірген кезде бірден сканерлейді және қабылдауда өздерінің мәртебесін көрсетеді. Егер келушіде қосымша болмаса, онда телефоннан ЖСН қолмен енгіземіз және мәртебесін анықтаймыз", - деп түсіндірді Аида Әбдікәрімова.
Айта кету керек, келушілерге: "қызыл" мәртебе – қозғалысқа шектеу, өйткені адам амбулаториялық емделуде, "сары" мәртебе – ішінара шектеу – ПТР байланыс ретінде, "көк" мәртебе – жоқ қозғалысқа шектеу, ПТР-анықтаманың болуы міндетті орындардан басқа, "жасыл" мәртебе – COVID-19-ға теріс нәтижемен ПТР-тестілеуден өткен адам үшін шектеусіз қозғалыс.
"Қызыл", "сары" мәртебелер әлі ешкімде болған жоқ. "Жасыл" мәртебелер болды, яғни келушілер ПТР тестінен өтті және нәтижесі теріс болды. Негізінен "көк" күйлер. Санитарлық дәрігердің қаулысына сәйкес боулинг орталығының толымдылығы 50 адамды құрайды", - дейді боулинг орталығының менеджері.
Оның айтуынша, алдымен адамдар инновацияны екіұшты қабылдады.
"Басында адамдар арасында түсініспеушіліктер болды. Бірақ БАҚ-та, жаңалықтарда түсіндіру жұмыстарын жүргізгеннен кейін адамдар сабырлы жауап береді деп ойлаймын. Біз келушілерге осы жүйенің арқасында боулинг орталықтары жұмысын қайта бастағанын түсіндірдік. Содан кейін адамдар тыныш жауап берді. "Ashyq" қосымшасының арқасында біз жұмыс істейміз – бұл ең бастысы. Біз қосымшамен жұмыс істеуге ыңғайлы, өйткені бұл қонақтардың да, қызметкерлердің де денсаулығы үшін",-деді боулинг орталығының өкілі.
"Ashyq" қосымшасының жұмыс принципі кәсіпкерлік объектісіне QR-код және келушілерге түрлі-түсті форматта мәртебе беруден тұрады. Келушілер күйді екі рет анықтау үшін QR кодын сканерлеуі керек - кіру және шығу кезінде.
"Hungry Rabbit" мейрамханасы мен боулинг орталығының менеджері Аида Әбдікәрімова пилоттық жобаға қатысу және адамдардың жаңалыққа деген реакциясы туралы айтып берді.
"Бізде боулингке орын брондағанда келушілерге Ashyq қосымшасын алдын ала жүктеп алу туралы ескертеміз. Біздің қонақтар кірген кезде бірден сканерлейді және қабылдауда өздерінің мәртебесін көрсетеді. Егер келушіде қосымша болмаса, онда телефоннан ЖСН қолмен енгіземіз және мәртебесін анықтаймыз", - деп түсіндірді Аида Әбдікәрімова.
Айта кету керек, келушілерге: "қызыл" мәртебе – қозғалысқа шектеу, өйткені адам амбулаториялық емделуде, "сары" мәртебе – ішінара шектеу – ПТР байланыс ретінде, "көк" мәртебе – жоқ қозғалысқа шектеу, ПТР-анықтаманың болуы міндетті орындардан басқа, "жасыл" мәртебе – COVID-19-ға теріс нәтижемен ПТР-тестілеуден өткен адам үшін шектеусіз қозғалыс.
"Қызыл", "сары" мәртебелер әлі ешкімде болған жоқ. "Жасыл" мәртебелер болды, яғни келушілер ПТР тестінен өтті және нәтижесі теріс болды. Негізінен "көк" күйлер. Санитарлық дәрігердің қаулысына сәйкес боулинг орталығының толымдылығы 50 адамды құрайды", - дейді боулинг орталығының менеджері.
Оның айтуынша, алдымен адамдар инновацияны екіұшты қабылдады.
"Басында адамдар арасында түсініспеушіліктер болды. Бірақ БАҚ-та, жаңалықтарда түсіндіру жұмыстарын жүргізгеннен кейін адамдар сабырлы жауап береді деп ойлаймын. Біз келушілерге осы жүйенің арқасында боулинг орталықтары жұмысын қайта бастағанын түсіндірдік. Содан кейін адамдар тыныш жауап берді. "Ashyq" қосымшасының арқасында біз жұмыс істейміз – бұл ең бастысы. Біз қосымшамен жұмыс істеуге ыңғайлы, өйткені бұл қонақтардың да, қызметкерлердің де денсаулығы үшін",-деді боулинг орталығының өкілі.