Әлемде жыл сайын 60 млн астам жеңіл автокөлік шығарылады
2022 жылдың қорытындысы бойынша, әлемде барлық түрдегі автокөлік өндірісі 85 млн данаға жетті, оның 61,6 млн-ы жеңіл көліктер болды, деп хабарлады Elorda.info.
Energyprom.kz мәліметінше, автокөлік өнеркәсібінің жылдық өсімі 6,1%-ға жетті. Жалпы, 2020 жылғы коронадағдарыстың соққысынан кейін өндіріс бір жылда 16% қысқарып, артынша бір жылдан кейін 2021 жылы 3,3% өсті. Сондықтан әлемдік автокөлік өнеркәсібінің ауқымы біртіндеп қалпына келеді.
Автокөлік өнеркәсібі — әлемдегі ең ірі өңдеуші салалардың бірі. Жоғарыда айтылғандай, жыл сайын 60 млн-нан астам жеңіл автокөлік шығарылады, бұл әлемдік мұнай тұтынудың шамамен 50%-ын құрайды. Салада 4 млн-нан астам адам жұмыс істейді. бұл ретте дамуы автокөлік өнеркәсібіне жанама түрде тәуелді кәсіпорындарды есепке алынбайды.
Жаһандық экономиканың дамуы автокөлік өнеркәсібіне байланысты, ол интеграцияланған салалардың кең спектрін қамтиды. Автокөлік өнеркәсібі әлемдік ІЖӨ-нің шамамен 3%-ын құрайды, бұл көрсеткіш Қытай және Үндістан сияқты дамып келе жатқан нарықтарда жоғарырақ, мұнда автокөлік өнеркәсібі ІЖӨ-нің тиісінше 10% және 7%-ын құрайды. Ал Еуропалық Одақтың ІЖӨ-нің 7%-дан астамы автокөлік өнеркәсібіне тиесілі.
Автокөлік өндірісі үш маңызды бағытты қамтиды: өнеркәсіпті дамыту, мобюильділік және адами капиталды дамыту. Бүкіл әлемде автомобиль өнеркәсібі болат диірмендері, құрамдас бөліктерді, шыны және басқа да ілеспе өнімдерді өндірушілер сияқты өндірістік және инфрақұрылымдық кластерлерді құрайтын басқа да өндірістік зауыттармен қоршалған.
-->Energyprom.kz мәліметінше, автокөлік өнеркәсібінің жылдық өсімі 6,1%-ға жетті. Жалпы, 2020 жылғы коронадағдарыстың соққысынан кейін өндіріс бір жылда 16% қысқарып, артынша бір жылдан кейін 2021 жылы 3,3% өсті. Сондықтан әлемдік автокөлік өнеркәсібінің ауқымы біртіндеп қалпына келеді.
Автокөлік өнеркәсібі — әлемдегі ең ірі өңдеуші салалардың бірі. Жоғарыда айтылғандай, жыл сайын 60 млн-нан астам жеңіл автокөлік шығарылады, бұл әлемдік мұнай тұтынудың шамамен 50%-ын құрайды. Салада 4 млн-нан астам адам жұмыс істейді. бұл ретте дамуы автокөлік өнеркәсібіне жанама түрде тәуелді кәсіпорындарды есепке алынбайды.
Жаһандық экономиканың дамуы автокөлік өнеркәсібіне байланысты, ол интеграцияланған салалардың кең спектрін қамтиды. Автокөлік өнеркәсібі әлемдік ІЖӨ-нің шамамен 3%-ын құрайды, бұл көрсеткіш Қытай және Үндістан сияқты дамып келе жатқан нарықтарда жоғарырақ, мұнда автокөлік өнеркәсібі ІЖӨ-нің тиісінше 10% және 7%-ын құрайды. Ал Еуропалық Одақтың ІЖӨ-нің 7%-дан астамы автокөлік өнеркәсібіне тиесілі.
Автокөлік өндірісі үш маңызды бағытты қамтиды: өнеркәсіпті дамыту, мобюильділік және адами капиталды дамыту. Бүкіл әлемде автомобиль өнеркәсібі болат диірмендері, құрамдас бөліктерді, шыны және басқа да ілеспе өнімдерді өндірушілер сияқты өндірістік және инфрақұрылымдық кластерлерді құрайтын басқа да өндірістік зауыттармен қоршалған.