Әртүрлі

Биыл елімізде жолаушылар әуе компанияларын қанша миллиардқа "байытты"

Былтырғы “карантинді жылмен” салыстырғанда мұндай айырмашылықтың болуы аса таңғалдырмайды. Бірақ бір таңғаларлығы, 2019 жылғы қаңтар-тамызбен салыстырғанда да жолаушылар тасымалы 8%-ға өсіп отыр. 

Сондай-ақ биылғы сегіз ай ішінде әуе транспортымен 22,5 мың тонна жүк тасымалданған, бұл былтырға қарағанда 73,1%-ға көп. 

Отандық әуе компанияларының табысы биыл 229,9 млрд теңгені құрады, ал былтыр бұл сома 119,4 млрд теңге болған. 

Табыстың басым бөлігі – 94,7%-ы немесе 217,7 млрд теңге жолаушылар тасымалы есебінен түскен. Қалған 5,3%-ы жүк тасымалының үлесіне тиеді.

Биылғы қыркүйектің қорытындысы бойынша ұшақ билеті алдыңғы айға қарағанда 9,5%-ға арзандаған, алайда жылдық динамикада 8,7%-ға қымбаттаған.

Ең қатты қымбатшылық Маңғыстау (30,7%), Түркістан (30%) және Павлодар (29%) облыстарында тіркелген. Ал Шымкент (1,7%), Ақтөбе (4,2%), Ақмола (22,5%) және Батыс Қазақстан (31,7%) облыстарында ұшақ билетінің бағасы төмендеген. 

 

-->

Былтырғы “карантинді жылмен” салыстырғанда мұндай айырмашылықтың болуы аса таңғалдырмайды. Бірақ бір таңғаларлығы, 2019 жылғы қаңтар-тамызбен салыстырғанда да жолаушылар тасымалы 8%-ға өсіп отыр. 

Сондай-ақ биылғы сегіз ай ішінде әуе транспортымен 22,5 мың тонна жүк тасымалданған, бұл былтырға қарағанда 73,1%-ға көп. 

Отандық әуе компанияларының табысы биыл 229,9 млрд теңгені құрады, ал былтыр бұл сома 119,4 млрд теңге болған. 

Табыстың басым бөлігі – 94,7%-ы немесе 217,7 млрд теңге жолаушылар тасымалы есебінен түскен. Қалған 5,3%-ы жүк тасымалының үлесіне тиеді.

Биылғы қыркүйектің қорытындысы бойынша ұшақ билеті алдыңғы айға қарағанда 9,5%-ға арзандаған, алайда жылдық динамикада 8,7%-ға қымбаттаған.

Ең қатты қымбатшылық Маңғыстау (30,7%), Түркістан (30%) және Павлодар (29%) облыстарында тіркелген. Ал Шымкент (1,7%), Ақтөбе (4,2%), Ақмола (22,5%) және Батыс Қазақстан (31,7%) облыстарында ұшақ билетінің бағасы төмендеген.